halvhemlig

Det första inlägget

Publicerad 2013-10-07 12:13:00 i Allmänt,

Ja hörrni! Det känns spännande det här. Jag har funderat ett tag nu på att börja blogga, men går det att ha en blogg där bloggaren är anonym? Det är den frågan som fått mig att tveka. I vilket fall så måste jag vara det(anonym) och just nu känner jag mig inte bekväm med att gå in på varför. Men jag testar väl ialla fall då!
Jag tänker i alla fall en himla massa och det är väl de tankarna jag tänkte dela med mig av.
Det här första inlägget får vara lite ostrukturerat och ofokuserat. Bare with me så kommer det (förhoppningsvis) bli lite ordning på torpet.
 
dagens 3.
- Jag är sjuk, det går inte över och det suger.
- jag borde plugga just nu, men startade en blogg istället, oh well...
- läste i lokaltidningen att en häst hade blivit våldtagen, ?????
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Halvhemlig

Jag tänkte vara lite halvhemlig i den här bloggen, och det har sina anledningar. Kanske förändras livet i framtiden till något som jag inte behöver anonymisera. Men tillsvidare måste det vara på det här viset. Jag är cirka 30 år gammal, studerade, förälder till ett barn i femårsåldern. Jag bor i en halvstor mellansvensk stad. Jag är ganska smart, jäkligt neurotisk, alldeles för snäll. Sen är jag ganska lat och sämst i världen på att ljuga.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela